lauantai 27. lokakuuta 2012

Love

"Etsin osaa itseäni jostain. Välillä tuntuu että olen taas kokonainen. Lopulta huomaan sen johtuvan Sinusta. Aina kun olen lähelläsi olen kokonainen. Kun kosketat minua tunnen sen joka solullani. Kosketuksesi on lämmin ja pehmeä, se saa minut värisemään. Huulesi ovat pehmeät kun suutelet minua. Ilman sinua olen heikko ja hauras, kun taas olen vierelläsi minulla ei ole hätää. En halua päästää ikinä irti, haluan aina olla yhdesää. Me kuulumme toisillemme, tiedäthän sen. 
Olet minulle kuin huume. Tarvitsen sinua aina vain enemmän. Mikään ei saa minua samallaiseksi kuin sinä. Olen osa sinua ja sinun elämääsi. Kulta ethän ikinä jätä minua tai muuten hajoan ja viet osan minusta mukanasi. Haluan vain sanoa tämän sinulle, hiljaa kuiskaten: Rakastan Sinua!"

Kyynel virtaa poskelleni polttavana ja suolaisena. Se vie minusta jotain pois.
Sinä katsot minua pienenä ja surullisena. Elää emme enää näin vois. Tuskani painaa sieluani. Haluan ottaa sen sieltä pois.
Siksi rakkaani en voi olla enää lähelläsi.
Vaan lähden nyt luotasi kauas pois.

Tapaamme ehkä vielä joskus., toivottavasti ymmärrät kunnioittaa minua silloin.
Toivottavasti rakastat minua edes hetken kun joskus tapaamme jälleen.

Toivon koko sydämmestäni että ymmärrät joskus tunteeni sinua kohtaan.
Toivon että tulet joskus kaipaamaan minua ja toivomaan ettet olisi päästänyt minua.

Rakastan sinua nyt ja tulet pysymään ainiaan sydämmessäni, sitä et voi sinä eikä kukaan muukaan muuttaa.

Kaikki tyrkyttivät meitä toisillemme, mutta sinä torjuit minut, kieltäydyit näyttämästä tunteitasi. Toivottavasti joskus ymmärrät, toivottavasti kadut, Rakkaani! -Kopiotu...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti