torstai 25. lokakuuta 2012

Ajatuksia eiliseltä

Eilen illalla ku makoilin sängyssä kuunnelle musiikkia ni ajatuksissa pyöri taas kaiken näköistä erilaista asiaa ja juttua. Semmosii syvällisiä juttuja ja muutakin. Saattoi kyllä johtuu musiikistakin kun kuuntelin tietynlaista musaa niin se pisti ajtukset muualle. Tässä vähän ajatuksia siis eiliseltä... ->

"Kävellessäni yksin hiljaisella kadulla huomaan että ympärilläni ei ole enää mitään. Kaikki on ajan myötä hävinnyt siintä pikkuhiljaa. Ainoastaan muutama on siihen jäänyt ja pysynyt. Pysyykö he viällä jatkossakin siinä? Sitä ei voi koskaan tietää. Yritän kuitenkin kaikin voimin pitää heidät lähelläni mutta välillä tuntuu että kun yritän ajan heidän aina vain kauemmas. Täytyy siis opetella pitämään ja olla pitämättäkii. 

Jatkan kävelyä tietämättä minne olen matkalla. Uudet maisemat piristävät mieltäni. Tuleeko tulevaisuudessa mitään mikä enää piristää vai onko koko maailmassa enää vain surua ja pahuutta. Kaikki aina hokevat minulle että ajattele positiivisesti mutta miten se on mahdollista elämässäni. Kun ei kukaan tiedä mitä pääni sisällä liikkuu, heidän on vaikea alkaa neuvomaan minua. Se on jo saavutus jos itse tiätää mitä ajattelee. Päivät menevät siinä että pelkää huomista ja sitä mitä se tuo tullessaan. 
Onneksi ne jotkut harvat jotka ovat pysyneet lähelläni jaksavat kannustaa minua vielläkin. Olen heille paljon velkaa siintä. Vaikka itse en välttämättä ole aina ollut parhainta seuraa niin silti olen aina välittänyt niistä jotka välittävät minusta. Vaikka siltä ei ole aina vaikuttanutkaan. Uudetkin ystäväni ovat lähentyneet kanssani ja toivon että heistä rakentuu lisää "suojaa" ympärilleni. Ja että heistäkin tulee niinkuin vanhoistakin ystävistä, luotettavia ja elinikäisiä."








2 kommenttia:

  1. ~lyyti~

    Voi mamsu kun ajattelet syvällisiä :( ehkä liiankin? olet viel nuori tyttö niin eihän sun vielä pitäisi moisista murehtia :) aidot ystävät ei koskaan katoa minnekkään viereltäsi. ja minä aijon pysyä vierelläsi aina <3

    VastaaPoista
  2. Kyllä noin on vaa tapahtunu :( ja meinaa vielläkin :/ mut yritän kuitenkii :))

    VastaaPoista