lauantai 15. joulukuuta 2012

joulu

Nopeesti mennyt toi puolivuotta Asikkalassa. Uusia todella hyviä ystäviä saanut siältä ja kokoajan vaa laajentuu. Kaikkee kivaa ollaa keretty tekemää jopa koulussa että vapaa-ajal. Viime viikko oli melkee pelkkää teoriaa paitsi torstaina oli Roihun koirien pesuu ja föönausta. Ja sen jälkee oli sirkus esiintyys liikasalis. Oih se mustahiuksinen lihaskimppu :P

Jassunkaa hyvä juna reissu jossa sai kyl hymyillä poskensa kipeeks. Ja melkee koko eilinen päivä menikii nauramisee, paitsi illast. Ärsyttää ku mua syytetää ihan turhista jutuista ja eikä ees kuunnella ku mä puhun... huudetaavaa päälle et kuinka miä valehtelen ja puhun paskaa. Minkä minä sille mitää mahda jos joku kännipäissää hukuttaa ajokorttisa. Ja lisää ihmeellisii syytöksii: miks olin muka ottan kelakortin lompakost mukaa lenkille vaik se oli mun miäles koko ajan ollu mun taskus?? .... ainakii edellisest ruokailust lähtien :D noh jokaisella on oma näkökulmansa... mut vois oppii eka kysyy, eikä heti syyttäis ja huutaa viattomille-.-*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti